הבחירות לכנסת ה-20

ראשי המועצות ובכירי המגזר הערבי, סירבו להגיע למטה הבחירות של ’המחנה הציוני’

0
0

מזכיר המחוז הערבי של ’מפלגת העבודה ’ח”כ ראלב מג`אדלה; “יו”ר מפלגת העבודה ח”כ יצחק (בוז’י) הרצוג, הבטיח לנו, כי השם; “המחנה הציוני” הנו זמני… אינני מכיר את מטה קסמים שהופך מאות אלפי ערבים, בין לילה, ל…ציונים, אני דורש לשנות שם הרשימה ל”מחנה הישראלי” אם לא נשתתף בבחירות” ◄ אחד מראשי המועצות; “כף רגלנו לא תדרוך בבית המחנה הציוני”.
ראשי המועצות ובכירי המגזר הערבי, סירבו להגיע למטה הבחירות של ’המחנה הציוני’
ראשי המועצות ובכירי המגזר הערבי, סירבו להגיע למטה הבחירות של ’המחנה הציוני’

ראשי המועצות ובכירי המגזר הערבי, נפגשים בשעה זו הערב (מוצ”ש | ד’ שבט התשע”ה, בשעה 18.00) ב’בית מפלגת העבודה’, זאת לאחר שסירבו להגיע למטה הבחירות של ’המחנה הציוני’ – הטענה; “’המחנה הציוני’ הוא אחיזת העיניים של מכירת ערכים, על חשבון ערביי ישראל, לטובת הקולות היהודים…”.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

ממשרד בלזר יחסי ציבור בע”מ, נמסר לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’ כי; את הטענה מעלה מזכיר המחוז הערבי של מפלגת העבודה הישראלית, לשעבר שר המדע, התרבות והספורט, ח”כ ראלב מג’אדלה (غالب مجادلة), שלא הסתיר היום את כעסו נגד יו”ר מפלגת העבודה ח”כ יצחק (בוז’י) הרצוג, כי הוליך אותו בכחש, כי השם; “המחנה הציוני”, הנו זמני.

מזכיר המחוז הערבי ח”כ מג’אדלה, הוסיף ואמר, כי; “במידה ויתברר לנו שעבדו עלינו ו”מפלגת העבודה” מתנתקת מהברית ההיסטורית עם מצביעיה בקרב ערביי ישראל, הכול פתוח מבחינתנו.

אינני מכיר את מטה קסמים שהופך מאות אלפי ערבים, בין לילה, ל”ציונים”. אני דורש מיידית לשנות שם הרשימה ל’מחנה הישראלי’”.

מזכיר המחוז הערבי, ח”כ מג`אדלה; “אני קורא לחברי הכנסת שלי יחימוביץ, עמיר פרץ, מירב מיכאלי, הראל מרגלית, פרופ’ יונה ולכל החברים בהנהגת מפלגת העבודה, להביע עמדה ברורה וצלולה ולהפסיק את אחיזת העיניים של מכירת ערכים, על חשבון ערביי ישראל, לטובת הקולות היהודים…”.

“כף רגלנו לא תדרוך בבית המחנה הציוני” – הוסיף אחד מראשי המגזר הערבי (המועצות והרשויות הערביות) המהווה כ-20% מכלל האוכלוסייה במדינה.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן