חדשות כאן ישראל

אומ”ץ, דורשת מראש עיריית חיפה מר יונה יהב להתפטר מתפקידו לאלתר

0
0

תנועת אומ”ץ; “העובדה שראש עיריית חיפה מר יהב, מנסה בימים האחרונים לנקות את עצמו מכל אשמה של סכנה של זיהום אוויר חמור מן המפעלים הפטרו-כימיים שעלול לגרום למחלה ממארת (סרטן) בקרב אזרחי העיר, בטענות שונות ומשונות אינה משחררת אותו מאחריותו ומהתנהלותו הרשלנית כלפי תושבי העיר…”.
אומ
אומ”ץ, דורשת מראש עיריית חיפה מר יונה יהב להתפטר מתפקידו לאלתר

תנועת אומ”ץ פנתה הבוקר (יום שני | א’ אייר התשע”ה) אל ראש עיריית חיפה מר יונה יהב בדרישה, כי יתפטר לאלתר מתפקידו זאת בשל מחדליו האישיים בשמירה על בריאותם של תושבי העיר.

■ רוצים עוד עדכונים? הצטרפו ל’כאן נעים’ ב’פייסבוק’ או ב’טוויטר’.

אומ”ץ, טוענת, בתקיפות, כי חרף האזהרות החוזרות ונשנות שקיבל מר יהב במרוצת השנים מטעם משרד הבריאות ו’מארגוני הסביבה’ שהתריעו על סכנה של זיהום אוויר חמוּר מן המפעלים הפטרו-כימיים אשר עלול לגרום למחלה ממארת (סרטן) בקרב אזרחי העיר והסביבה, לא נקט ראש העיר בצעדים דחופים למניעת זיהום האוויר כמתחייב מתפקידו.

תנועת אומ”ץ, מדגישה, כי “העובדה שראש עיריית חיפה מר יהב, מנסה בימים האחרונים “לנקות את עצמו מכל אשמה” בטענות שונות ומשונות אינה משחררת אותו מאחריותו ומהתנהלותו הרשלנית כלפי תושבי העיר”.

רות כהן, דוברת תנועת אומ”ץ, מסרה לפורטל ’כאן נעים | kan-naim | אתר האינטרנט של כל המדינה’ | סקירת חדשות ואירועים ב’רשויות מקומיות’, טוענת, כי; “אומץ” התריעה במהלך השנים האחרונות באוזניו של ראש עיריית חיפה על סכנה ביטחונית לחייהם של רבבות אזרחים המתגוררים סביב המפעלים הללו במקרה של פגיעת טילים ב’מפעלי האמוניה’ בעת אירועים ביטחוניים.

רות כהן, דוברת תנועת אומ”ץ | עיבוד צילום: שולי סונגו

באומ”ץ, גם מלינים, כי מר יונה יהב (בן ה-71), ראש העיר חיפה הנוכחי, ומי שלשעבר כיהן כחבר כנסת (בשנים; 1996-1999), אשר נבחר בשנת 2013 לכהונה שלישית, עם 49% מהקולות הבוחרים בחיפה מול יריבו העיקרי ניצב (בדימוס) יעקב בורובסקי, שקיבל 29.6%.

מר יהב, נכשל, כעת, כישלון חרוץ, זאת חרף האזהרות החוזרות ונשנות שקיבל בטיפול בנושא בשל מחדליו האישיים בשמירה על בריאותם של תושבי העיר.

תנועת אומ”ץ, החליטה שאם ראש העיר, לא יענה לדרישה להתפטר היא תנקוט בצעדים ציבוריים בשיתוף עם ארגוני הסביבה, כדי שנושא; ה’התפטרות’ לא ירד מעל סדר היום הציבורי.

המשך יבוא.

0
0



אודות הכותב

כתב כאן ישראל

כתב כאן ישראל | כאן נעים, הוא חבר מערכת ו/או מידע שהובא / נשלח על ידי פרטיים ואו מוסדות ואו על ידי כותב שבחר להישאר בעילום שם ונבדק לפני פרסומו על ידי מערכת האתר. פניות בדואר האלקטרוני אל כתב אתר כאן נעים: kanisrael2018@gmail.com

Add Comment

Click here to post a comment

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

ארכיון כתבות ‘כאן ישראל’

ברכת ראש הממשלה נתניהו ליום העצמאות ה-75

הדלקת המשואות ופתיחת חגיגות יום העצמאות

דבר ראש הממשלה ביבי נתניהו

דילוג לתוכן